Dag 20: Laatste dag, Salt Lake City (15-5-2014) - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Jan en Marja - WaarBenJij.nu Dag 20: Laatste dag, Salt Lake City (15-5-2014) - Reisverslag uit Salt Lake City, Verenigde Staten van Jan en Marja - WaarBenJij.nu

Dag 20: Laatste dag, Salt Lake City (15-5-2014)

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Marja

16 Mei 2014 | Verenigde Staten, Salt Lake City

Tja, wat gaat dat snel, nog een dag en dan is de vakantie alweer voorbij. Vanmorgen begonnen met het inpakken van de koffers. Het is toch de bedoeling dat de meeste spullen weer mee gaan. Daarna zijn wij Downtown Salt Lake City in gelopen. We hebben onder andere een bezoek gebracht aan de grootste genealogische bibliotheek ter wereld. Echt onderzoek verrichten zou teveel tijd vergen en dat wilde ik Marja niet aandoen.
Het weer was schitterend. Wij hebben overigens nog nooit zo'n schone en super georganiseerde stad gezien. Misschien dat de buitenwijken anders zijn, maar zelfs Duitsland valt hierbij in het niet. Mensen zijn super vriendelijk, er ligt geen vuiltje op de grond, alle gazonnetjes zijn super strak geschoren en alle perkjes keurig aangeplant. Na de lunch zijn weer richting hotel gelopen en zijn wij de auto's gaan inleveren. Geen klachten gehoord, zij het dat bij Bert een krasje werd geconstateerd. Helaas sloeg op de terugreis het virus bij mij toe en moest ik de tram voortijdig verlaten. Verlost van de maaginhoud, konden we de tramtocht hervatten en herstelde ik weer snel. Bij het hotel ontmoette wij Diane en Ulrich. Diane is een ver familielid, die in Denver woont, en toevallig (ja, echt!) vandaag ook naar SLC kwam. Wij hebben heerlijk met elkaar gegeten en bijgekletst. Nu nog even de laatste spullen in de tassen doen en een lekkere douche. Morgen vliegen we weer naar huis.

• 16 Mei 2014 - 08:42

Jan En Tjitske:

Ook wij hebben ieder dag genoten van jullie avontuurlijke reis en zullen zeker een aantal plekjes langs de scenic byway 12 bezoeken.
    Een goede terugreis toegewenst.

• 16 Mei 2014 - 12:27

Marc En Marga:

Helaas zit jullie reis erop.
    We wensen jullie een goede terugreis en tot snel ziens in de Brucknerlaan.!
    Bedankt voor de leuke verhalen!!

• 16 Mei 2014 - 15:24

Anneke:

Deze reis moet voor jullie voorbij gevlogen zijn. Ik ben ook erg benieuwd naar alle gedetailleerde verdere verhalen en nog andere mooie foto's! Goede reis terug!