Dag 18: San Rafaël Swell (13-4-2014) - Reisverslag uit Fairview, Verenigde Staten van Jan en Marja - WaarBenJij.nu Dag 18: San Rafaël Swell (13-4-2014) - Reisverslag uit Fairview, Verenigde Staten van Jan en Marja - WaarBenJij.nu

Dag 18: San Rafaël Swell (13-4-2014)

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Marja

14 Mei 2014 | Verenigde Staten, Fairview

Afgelopen nacht hebben wij overnacht in Green River, een soort pleisterplaats voor truckers, langs de highway. Benzinepompen, garages, motels en fastfoodtenten. De recessie is duidelijk zichtbaar: veel verwaarloosde en leegstaande panden. Toch een leuk restaurant gevonden aan de rivier. Zeker voor Amerikaanse begrippen, was het gezellig en modern. Bij binnenkomst werden we in de wachtruimte geplaatst, want de zaak was volledig vol. Uiteindelijk hebben wij er heerlijk gegeten.
Marja ging vannacht plotseling overgeven. Toch iets verkeerds gegeten? Ze bleef de hele morgen aan de gang en voelde zich erg beroerd. Toch op pad gegaan naar de San Rafaël Swell. Een schitterende weg dwars door een kloof en een prachtig uitzichtpunt The Wedge Overlook, dat ook wel de Little Grand Cayon wordt genoemd. Gelukkig knapte Marja 's middags weer een beetje op. Gelet op de weersverwachting voor vannacht: droog, maar rond het vriespunt, hebben we er vanaf gezien te gaan kamperen. Dat zou teveel voor haar zijn geweest, ze klaagde de hele dag al over kou. We zijn nog een stukje door gereden naar Fairview (Utah). Over een prachtige weg door de bergen, met nog veel sneeuw en bevroren meren. Het was net Oostenrijk in de wintermaanden. Morgen naar Salt Lake City.

• 14 Mei 2014 - 10:45

Marga:

Marja,ik hoop, dat je weer snel opknapt. Rijden in een auto als je niet lekker bent lijkt me niet prettig!
    Jullie verhalen zijn de moeite waard.

• 14 Mei 2014 - 20:20

Leonie:

Marja, ik heb met je te doen en indirect ook met de anderen. Je hebt het behoorlijk te pakken als je niet alleen in de nacht, maar ook nog de daaropvolgende uren zo beroerd bent. Dan is camperen niet zo prettig, zeker niet bij die temperaturen, en autorijden evenmin. Dan maar even wat luxers opgezocht om even bij te tanken, op adem te komen, aan te sterken en energie op te doen om verder weer volop met zijn allen te kunnen genieten. Daarvoor ben je immers deze reis aan het maken. Sterkte en succes allen !