Dag 2: Shopping (27-4-2014) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Marja - WaarBenJij.nu Dag 2: Shopping (27-4-2014) - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jan en Marja - WaarBenJij.nu

Dag 2: Shopping (27-4-2014)

Door: Jan

Blijf op de hoogte en volg Jan en Marja

28 April 2014 | Verenigde Staten, Las Vegas

Winkelen is niet mijn favoriete bezigheid. Maar ik begrijp dat het zo nu en dan noodzakelijk is. Voorzien van een stevig McD ontbijt eerst naar het Walmart supercenter. Voor die dit werelddeel nog niet mochten bezoeken: qua oppervlakte ongeveer 10x de lokale AH en een assortiment inclusief de Blokker, Gamma, Life en Garden, Halfords, Zeeman en noem ze maar op. Eerst een camping uitrusting aangeschaft: tent, luchtbed, brander, stoeltjes, pannen, koelbox etc. Ook al een behoorlijke hoeveelheid levensmiddelen ingeslagen. Blijft natuurlijk de vraag wat je allemaal nodig denkt te hebben. Hierna naar de outlet voor de aanvulling van de kledingkast. Misschien niet noodzakelijk voor deze reis, maar altijd weer een financieel aantrekkelijke bijkomstigheid van een bezoek aan de VS. Een extra koffer is inmiddels ook maar aangeschaft. Uiteindelijk nog een bezoek gebracht aan een enorme Bass Pro, een gigantische outdoorshop met alle zaken voor camping, jacht en visserij. Ook de wapenafdeling was enorm: geweren, pistolen en revolvers voor man en vrouw, jong en oud. 'S Avonds nog de Strip opgelopen, wat een kermis. Inmiddels zijn er al weer verschillende nieuwe hotels verrezen, sinds ons laatste bezoek. De ene nog hoger dan de andere en uiteraard schitterend verlicht. Morgen gaan we voor het eerst kamperen in de wildernis. Eens kijken of we ons voldoende voorbereid hebben. Zeg maar een nachtje proefkamperen.

• 28 April 2014 - 19:35

Marc En Marga:

Zijn die kampeerspullen daar ook goedkoper, hopelijk wel, want dat zal anders best snel oplopen?
    Succes met de eerste stappen in de woestijn!

• 28 April 2014 - 21:07

Roland:

Succes en veel plezier!!

• 28 April 2014 - 21:55

Wil En Hans:

Ken de Walmart. Je kijkt je ogen uit de eerste keer. Heel leuk inkopen. Voor jullie geld ook beter te veel dan te weinig want in de woestijn is zelfs geen Lidl.
    Heel veel succes in de zandwoestijn.

• 29 April 2014 - 18:55

Arthur & Yvonne:

Kamperen in de wildernis en geen wapen meegenomen!
    Weet niet of dat een goed idee is.
    Leuk om jullie weer te volgen!

• 29 April 2014 - 21:28

Anni En Rob:

Leuke verslagen Jan, wij lezen ze graag. Geniet in de wildernis en doe de groeten aan Anneke en Bert. Groeten Rob en Anni